Thursday, December 18, 2008

blank....blurrr

ermmm dah lama x jenguk2 blog aku ni...
nampak kosong jer....
rindu nak tulis sesuatu....tp kepala duk blank jer...

ari2 duk sibuk ngan keje...
rancangan aku nak balik ke sabah tertangguh lagi....
melihat keadaan abah yg sering sakit.... x sampai rasa nye aku nak tinggalkan mak n abah kat sini...

rindu ngan kawan2 di sabah....KK
rindu ngan geng kptd.... man, wahid, dg, masneh, tahir....ramai lagi

adeh sume kawan2 dah tanye bila nak balik sana....
aku duk cakap tggu...tggu...

kalau aku balik pun....camana ngan buah hati aku tu....
tentu dia naik angin jer....hahahahahah
dah lah dia x nak aku balik sana....kalau cakap pasal sabah je....mesti dia angin semacam...hahahahahaha

buat buah hati aku tu....
aku nak cakap sikit
abg sayangkan ***
x kan tinggalkan ***

muahhhsss lama2 di dahi n pipi seperti yg selalu abg lakukan pada sayang....

p/s hati abg tetap pada sayang...time kaseh

2 comments:

azza_irah said...

salam ..
selamat kembali berblog..
harap tak terkubur lagi blog ni..hehee..

sapa dia ek..
btuah..

abg said...

dia ialah merah saya....saya yg rasa bertuah....
tp tu sume citer lama..hehehhee