Monday, June 18, 2012

Inilah gamba terakhir aku ngan ML... dec 2011 masa preview papa i luv u



Tuesday, December 27, 2011

17 dec 2011

ermmm hari sabtu 17 dec 2011... hari lahir aku yg ke 42... aku menghabiskan masa 1 hari suntuk dengan ML... dari pagi sampai lewat malam... dari sarapan pagi... sampai mkn malam..
TQ sayang..

biar jalan ku semakin kelam..
biar laluan ku semakin suram
namun hati dan perasaan  tak akan kelam...


Big Hug 4 my besday present.. ;)


Xmas tree


@~@

Lunch
Lobby


Xmas tree






Dinner

makan malam d Tesco KD.. sebelum anta dia balik umah

dah setahun lebih kita keluar bersama.... kite bertengkar... berbaik.. dan bertengkar kembali.. tp yg pasti... abg tahu tny sayangkan abg... time kaseh untuk itu.. moga tny terus sayang dan bersabar ngan karenah abg.. TQ sayang..


Saturday, December 3, 2011

Me n ML part 2

malam tu mak sembang panjang gak ngan dia... nampak ok je... alhamdulillah. Rasanya mak suke ML.. :) Atleast 1 perkara dah selesai... aku x perlu risau tentang mak n abah... nampak dorang leh terima... yg tinggal sekarang family sebelah dia.. ermmm yg ni rasanya memang payah ler... huh..phewwww...pening2

esok nye tu plan cume nak g lumut... then balik kg tghari... pastu tolak balik ke KL ptg ..singgah kelly's castle...
Last2 semua plan hancus... hahaah gara2 bawa dia ke pangkor... dah alang2 sampai lumut..aku tanye dia pernah ke pangkor ke x.. dia jwb x pernah... so aku bawa ler dia ke pangkor.. x sangka ramai nye manusia kat jetty... nak x nak redah je lah... sian pulak aku tengok dia berdiri lama2 menunggu feri x sampai2 ag..

ML bz meng updatekan status FB n twitter dia



sampai d pangkor kami terus ke kedai ...servey sotong n ikan bilis(untuk mak dia ler)
pastu terus amek teksi ke pantai teluk nipah... jalan2.. makan laksa :)rasa leh tahan gak sedap cuma sayang cair kuah tu..

Me n ML di pantai teluk Nipah


pas makan tghari tu... beli ikan bilis n sotong kering untuk mak dia..sampai kat jetty pangkor..... mak aiiii... punya lah ramai manusia yg nak balik ke lumut...
berbaris panjang... perghh aku sendiri x sangka punya ramai manusia yg nak balik ke lumut.. jenuh gak ler berdiri beratur...
pssttt siann kat dia... hehehe berpeluh2 gak ler dia berdiri ;)
sampai d lumut dah agak ptg... terus drive balik ke rumah mak d kg...
ujan sepanjang jalan balik ke kg.. sampai di rumah... mak pulak xde... mak g mesyuarat kat masjid.. abah je sorang2 kat umah...
kemas2 apa yg patut.. (masih ag ujan..x sempat dia nak bergambar kat umah mak) kami bertolak balik ke KL.. sebelum tu singgah ke masjid jumpa mak dulu..:)

dalam perjalanan balik ke KL.. memang dah agak lewat ptg.. so memang x sempat nak ke kelly's castle seperti yg dirancang... ( x per yang.. len kali kite g sana yer )
singgah makan di tapah RnR.. pun ramai gak org.. phewww.
sampai KL rasanya dlm kul 1o - 11 malam.. pas anta dia balik... aku terus balik ke rumah..

P/S ehem ehem yang... abg dah kotakan janji abg kan... bawa yang pergi n balik ke kg. dengan SELAMAT hehehe