Monday, July 21, 2008

sebelum cahaya

Ku teringat hati
Yang bertabur mimpi
Kemana kau pergi cinta
Perjalanan sunyi
Engkau tempuh sendiri
Kuatkanlah hati cinta

Ingatkan engkau kepada
Embun pagi bersahaja
Yang menemanimu sebelum cahaya
Ingatkan engkau kepada
Angin yang berhembus mesra
Yang kan membelaimu cinta

Kekuatan hati yang berpegang janji
Genggamlah tanganku cinta
Ku tak akan pergi meninggalkanmu sendiri
Temani hatimu cinta

Ingatkan engkau kepada
Embun pagi bersahaja
Yang menemanimu sebelum cahaya
Ingatkan engkau kepada
Angin yang berhembus mesra
Yang kan membelaimu cinta

Ku teringat hati
Yang bertabur mimpi
Kemana kau pergi cinta
Perjalanan sunyi
Engkau tempuh sendiri
Kuatkanlah hati cinta

Ingatkan engkau kepada
Embun pagi bersahaja
Yang menemanimu sebelum cahaya
Ingatkan engkau kepada
Angin yang berhembus mesra
Yang kan membelaimu cinta

Ingatkan engkau kepada
Embun pagi bersahaja
Yang menemanimu sebelum cahaya
Ingatkan engkau kepada
Angin yang berhembus mesra
Yang kan membelaimu cinta

Kan membelaimu cinta

Friday, July 11, 2008

Sepi

Sudah lama ku memendam rasa
Cinta di dalam dada
Namun tidak pernah bersuara
Kerana takut kecewa
Ku tunggu waktu yang lebih baik
Untuk langkah pertama
Jauh dari apa yang ku kira
Hatimu ada yang punya
Di dalam mimpi kita berdua
Mesra bersama dilamun cinta
Oh tetapi kenyataannya aku sedar kau ada dia
Mungkin juga semuanya salah ku
Terlalu mengharapkan cinta
Tapi sepi yang merasuk kalbu
Membawa angan melayang
Di dalam mimpi kita berdua
Mesra bersama dilamun cinta
Oh tetapi kenyataannya aku sedar kau ada dia.

Tuesday, July 8, 2008

di bawah bayu mu



Tak sabar rasanye nak tggu hujung tahun ini...
aku dah buat perancangan untuk kembali kesana ....
walau pun baru 2 tahun aku kembali ke sini....terasa rindu pada negeri di bawah bayu itu. walaupun bukan negeri kelahiran aku tapi aku dapat rasakan kasih nya pada aku.....
Ramai kawan2 aku disana gembira bila dapat tahu yg aku ingin kembali kesana.....heheheheh
Terasa teruja lak.....

Tak tahu macamana aku nak bagitahu pd mak n abah aku
Tentu dorang kecewa.....
tapi ini keputusan aku...

Aku tak serasi ngan bandar kelahiran aku ni
makin lama aku disini makin tertekan rasanyer
ermmm
Terlalu banyak memori yg aku ingin tinggalkan
tinggalkan jauh2.......
tinggalkan semua2 nye.....
terasa x diperlukan lagi......
terasa kosong....

teman nanti kepulangan ku....