Monday, November 28, 2011

Me n ML ... finally balik kg ...

phewww.... finally berjaya jugak aku bawa dia balik kg. jumpa mak n abah...Segala yg dirancang berjalan ngan agak sempurna..
Alhamdulillah pd tghari sabtu tu.... pas aku abes kerje(kul 1 tghari), aku terus ke rumah dia..

Mak call...katanya Ada tahlil kat masjid malam ni.... ermm sempat kot.. perjalanan bih kurang 3 jam lebih sikit jer...ada kemalangan berlaku sebelum simpang ke bidor... jalan agak jem jugakk... pheww. time2 mcm ni..syukur kereta aku ni AUTO...kalau x penat ooooo.. kemalangan tu melanmbatkan perjalanan aku... haiszzz
perut dah lapo... singgah KFC kat RnR Tapah... jam dah nak kul 4 ni... ermmm camno ni...sempat ke x nak ke masjid.. pas makan kami terus kan perjalanan ke kg..Singgah kat Bota.. sembhyang asar... takut x sempat sampai umah...
Call mak suh abah bawa kain pelikat n songkok ke masjid...
kul 7 sampai masjid d kg... cepat2 suh dia ikut mak... kenal2 mcm tu jer... x sempat sembang panjang pun... hehehe aku terus g kat ketereta abah... amek kain ..tuka n folo abah...

2be cont... jap ag aku update ag.... kat opis duk sibuk upload gamba2 aku ngan dia