Friday, May 28, 2010

Selamat tinggal Harih@abg_harih

macamana nak mula ek.... tetiba je aku rasa ada benda yg patut aku buat... dah lama sangat ... memang patutpun aku buat sesuatu tentang perkara ni..
Apa ek? apa lagi kalau bukan nick aku neh...dah lama sangat aku gunakan nama harih@abg_harih...hingga kadang2 aku rasa dah jd macam nama betul aku pulak...hahahahahaha
but seriusly....kadang2 terbawa2 dlm realiti, mcm dah jd nama betul aku
bila org tanye nama... secara auto aku akan menjawab harih.... gilo kot(LOL)
seolah harih tu ujud dalam alam nyata....ish ish ish

Rasanya dah tiba masa dan waktu nya aku tamatkan watak yg aku sendiri cipta....
Rasanya aku patut ucapkan selamat tinggal..... SELAMAT TINGGAL EN. HARIH...

Terimakaseh untuk tahun2 yg telah kita lalui bersama....

p/s so aku nak guna nama apa ek kali ni... kwang3.... panggey je abg_Long
memang panggilan aku pun...anak2 buah sume panggey aku ....pak long


Layan lagu ni..perghhh
kawan aku ckp... melodi nya indah sekali... memang betul kata dia tu..